20.10.2022

Masterclass reputatiemanagement voor voeding & retail

Events door derden

Als bedrijf draag je niet enkel zorg voor jouw fabriek, financiële middelen, producten en werknemers. Je beschermt ook jouw bedrijfsnaam en merken. Maatschappelijke en technologische veranderingen botsen soms met bepaalde merken en bedrijfsvisies. Als er moeilijke vragen binnenkomen van consumenten of journalisten, als een gevoelig topic begint te leven op de sociale media… De sessie gaat door op 20/10/22 te Aalst van 9u-13u.

Hoe ga je daar nu het beste mee om?

Je reputatie is datgene wat ze over je zeggen als je niet in de kamer bent. Het is niet maakbaar, het is de perceptie die anderen hebben van je gedrag. Hoe je dan de reputatie van je organisatie zuiver houdt? Door authentiek en integer te handelen, en te tonen waar je voor staat en wat je wil betekenen voor de buitenwereld en de samenleving.

Programma

Enkele vragen waarop Jeroen Wils antwoord zal trachten te geven: 

  • Wat zijn de belangrijkste pijlers van een zuivere reputatie? 
  • Hoe kan je als voedingsbedrijf reputatieschade voorkomen? 
  • Hoe kan je herstellen na een crisis? 

Aan de hand van reële cases geeft Jeroen praktische tips en toont hij hoe je ondanks de druk van de toegenomen polarisering en van sociale media het nodige reputatievet kan kweken om stormen te doorstaan.  

Meer weten? Klik hier

Officecenter

Ninovesteenweg 198

9320 Erembodegem