Laat het verhaal van jouw bedrijf luider klinken met Fevia en food.be

Met 3 nieuwe content formats bieden we al onze leden, zowel bedrijven als sectoren, een uitgelezen kans om hun content- en marketingstrategie naar een nóg hoger niveau te tillen. Dankzij de herkenbare, heldere, unieke en terugkerende sjablonen krijg je kant-en-klare content – in beeld of woord – waarmee je zelf kunt uitpakken op je eigen kanalen. En we zorgen voor een win-win door jouw verhaal ook te verspreiden via onder andere de Fevia website (13.500 bezoekers/maand), de maandelijkse Fevia Newsletter (11.600 ontvangers), onze LinkedIn pagina (6.600 volgers), de food.be website (13.300 bezoekers/maand) en de nieuwe food.be nieuwsbrief.

Hoe werkt het?

Wij stelden het menu samen, jij kiest hieronder uit de formats die het beste aansluiten bij je doelstellingen. En dat voor een Belgisch publiek (via Fevia) of een internationaal publiek via (food.be). Verandering van spijs doet eten, ook in communicatie!

De essentie: korte nieuwsberichten die Fevia en food.be gratis voor je verspreiden

Een mooie award gewonnen? Een nieuwe investering gepland en jobs gecreëerd? Een inspirerende innovatie die je wil delen? Een duurzame oplossing aan te kondigen? Een nieuwe exportmarkt veroverd of een internationale prijs gewonnen? Of een ander nieuwswaardig bericht te melden dat verder gaat dan commerciële (product)marketing? Laat het ons weten. Als jij ons een eerste tekst (en bijbehorende foto) aanlevert, zorgen wij voor de eindredactie, de visuele opmaak en de distributie. Nadat jij onze geredigeerde versie finaal goedkeurt, publiceren we het stuk op onze website en nemen we het ook mee in onze Fevia Weekly Update.

Waarom is ‘Food.be Snacks’ het ideale format voor jou?

Als de mooie verhalen en initiatieven van jouw bedrijf of sector niet altijd de weerklank krijgen die ze verdienen, dan wordt Fevia graag je luidspreker.

Hoe verspreiden we jouw Food.be Snacks?

  • Fevia.be: website + sociale media kanalen (LinkedIn en Twitter) + Fevia Weekly Update
  • food.be: website + sociale media kanalen (Facebook en Twitter) + food.be newsletter

Kostprijs?

Gratis voor leden van Fevia (bedrijven en sectorfederaties).

Voorbeelden?

Ontdek hier alle food.be snacks

Ja, ik wil zo’n Food.be Snacks!

Klik hier voor jouw aanvraag

De essentie: de talenten van jouw bedrijf vertellen waarom jullie een topbedrijf zijn

Niemand kan zo geloofwaardig vertellen over de sterktes van jouw bedrijf als de mensen die er dagelijks werken. In dit modulaire content format belichten een drietal medewerkers elk één sterkte. Denk aan duurzame oplossingen, investeringen in evenwichtige voeding, employer branding en exportsuccessen. Er zijn twee opties: je kan kiezen voor een webartikel op basis van telefonische interviews of voor een video op basis van persoonlijke interviews en een draaidag ter plaatse. De getuigenissen kun je elk apart gebruiken en samen vormen ze een bedrijfsvideo of bedrijfsverhaal om fier op te zijn!

Waarom is ‘Food.be Voices’ het ideale format voor jou?

Kies je voor een webartikel, dan kan je rekenen op de expertise van een professionele contentschrijver. Jij bepaalt samen met hem of haar de insteek en leest de tekst finaal na vóór publicatie. Dit format is bovendien een unieke kans om video te lanceren in je contentmarketingstrategie. Wij sturen een cameraman en interviewer. Ook het uitwerken van het script, de montage en de ondertiteling wordt verzorgd door vakmensen.

Hoe verspreiden we jouw modulaire Food.be Voices video of webartikel?

  • Fevia.be: website + sociale media kanalen (LinkedIn en Twitter) + Fevia Monthly Newsletter
  • food.be: website + sociale media kanalen (Facebook en Twitter) + food.be newsletter
  • Bonus: afhankelijk van de onderwerpen die je kiest kunnen we bepaalde getuigenissen ook verspreiden op andere platformen waaronder de Fevia Duurzaamheidswebsite, de website van het Convenant Evenwichtige Voeding, de Food At Work website voor werkzoekenden, en innovatiepartners Flanders FOOD’ en Wagralim.

Kostprijs?

Vanaf 855 euro voor een webartikel, vanaf 3250 euro voor een video

Ja, ik wil zo’n Food.be Voices video of webartikel!

Klik hier voor jouw aanvraag

De essentie: jouw succesverhalen wereldwijd promoten met een krachtig webartikel

We bieden je de kans om jouw bedrijf in de kijker te zetten bij een internationaal publiek. Hoe je dat aanpakt, heb je grotendeels zelf in handen. Zo kan je meer duiding geven bij jouw oplossingen voor actuele uitdagingen. Wat zijn de nieuwste trends en hoe speel je daarop in? Wat maakt jouw aanbod uniek in de wereld? En vooral: waarom verdient jouw merk het label Best of Belgium? Jouw visie gieten we daarna in een verhelderend artikel.

Waarom is ‘Best of Belgium’ het ideale format voor jou?

Met een kleine inspanning kan je je bedrijf een internationaal forum geven én je expertise benadrukken. Jij geeft tekst en uitleg. Daarna gaat een professioneel contentteam aan de slag met het artikel. Zodra je groen licht geeft, lanceren we jouw ‘Best of Belgium’ via food.be.

Hoe verspreiden we jouw Best of Belgium webartikel ?

  • food.be: website + sociale media kanalen (Facebook en Twitter) + food.be newsletter
  • Bonus: op internationale voedingsbeurzen zoals SIAL en ANUGA nemen we de Best of Belgium verhalen op in de catalogus die we samen met FIT, AWEX en hub.brussels verspreiden onder bezoekers.

Kostprijs

Vanaf 570 euro.

Ja, ik wil zo’n Best of Belgium webartikel!

Klik hier voor jouw aanvraag