3 redenen om jouw bedrijfsgegevens op www.food.be te actualiseren

09.03.2021

De food.be website steekt sinds kort in een nieuw jasje. Het nieuwe design versterkt de website als B2B-platform en brengt Belgische voeding en drankenproducenten sneller in contact met buitenlandse aankopers. Daarom is het enorm belangrijk dat je via de Fevia Datatool bekijkt of jouw gegevens up-to-date zijn. Waarvoor gebruiken we jouw gegevens zoal? We zetten het op een rijtje.

1. Food.be Directory

In april verschijnt de Food.be Directory, de jaarlijkse overzichtsgids met de gegevens van onze leden. De Food.be Directory bevat bedrijfsinformatie die op de food.be website publiek beschikbaar is. Een soort van witte gids, op maat van onze sector. Net als de website, is de Food.be Directory volledig Engelstalig, en dus geschikt voor zowel binnen- als buitenlandse contacten. Om jouw bedrijf internationaal op de kaart te zetten, is het belangrijk dat wij beschikken over jouw meest recente bedrijfsgegevens! De contactpersoon van jouw bedrijf ontving alvast een mail.

2. Sociale media

Via de Fevia Datatool kan je ingeven op welke sociale mediakanalen jouw bedrijf op aanwezig is. Op de sociale mediakanalen van food.be zelf delen we op regelmatige basis verhalen van onze leden. Door elkaars berichten op sociale media te versterken, tillen we de aanwezigheid en de verhalen van onze sector naar een hoger niveau.

3. De food.be nieuwsbrief 

Onlangs lanceerde food.be haar allereerste nieuwsbrief. De nieuwsbrief omvat de laatste investeringen, innovaties en andere verhalen van onze leden die we uitsturen naar een internationaal publiek. In de nieuwsbrief kan je doorklikken op een verhaal dat leidt naar de food.be website. Op het einde van elke story, wordt er onderaan doorverwezen naar de bedrijfsfiche. Geef nu toe, als een buitenlandse aankoper op die manier terechtkomt op jouw bedrijfspagina, dan moet je toch alles in het werk stellen om jouw gegevens up-to-date te houden?

In februari stuurde we de allereerste food.be nieuwsbrief uit naar onze leden. 
Heb jij hem goed ontvangen? 
Bekijk zeker je spam-inbox, waar hij mogelijks kan terechtkomen!